KRAINA ELYOS
KAPŁANKA, WAMPIR
CZAS NA PIERWSZE ZADANIE, CHYBA TO NAJTRUDNIEJSZE
KAŻDE Z WAS MUSI BYĆ KONKRETNĄ OSOBOWOŚCIĄ, DLATEGO MUSI STWORZYĆ SWOJĄ POSTAĆ. WARUNKIEM GRY JEST TO ABY KAŻDY NALEŻAŁ DO MINIMUM JEDNEJ Z RAS:
1. WAMPIR
2. ŁOWCA
3. WILK
4. KAPŁAN/KAPŁANKA
5. CZARODZIEJ/CZARODZIEJKA
ALE TO NIE WSZYSTKO: W OPISIE POSTACIE MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ OPIS CHARAKTERU, WYGLĄDU, TEGO CZYM SIĘ DANA POSTAĆ SPECJALIZUJE, JAKIE MA ZNAJOMOŚCI, CO POWODUJE ŻE JEST JEDYNA W SWOIM RODZAJU.
MYŚLĘ ŻE PO PRZECZYTANIU OPISU KAPŁANKI BĘDZIECIE WIEDZIEĆ O CO CHODZI
Offline
KAPŁANKA, WAMPIR
ZADANIE: KRĄG
W mieście zaczęło się robić niebezpiecznie, nawet nieśmiertelni wykazują nutkę zaniepokojenia. Kapłani używają woli umysłu aby zabezpieczyć najskrytsze sekrety a wampiry strzegą najskrytszej rzeczy, ukrytej w kaplicy Benedykta na placu Vinna. Waszym zadaniem jest odkryć czego chce niechciana istota i obronić Najwyższą Kapłankę przed kolejną klątwą. Możecie współpracować, ale taki rozejm pomiędzy Łowcami a Wampirami nie zawsze kończy się dobrze.
Powodzenia:
Aeris
Offline